1. Aktualności
  7. Wolontariat
  8. Kontakt

Paź 09

Od 28 lat uczniowie Kasprowicza wyruszają na rajdowe górskie szlaki. Tak było także i teraz. Turystyczna przygoda rozpoczęła się o 5.26 na dworcu PKP w Kutnie dnia 2 października 2018 roku. A już w południe wyruszaliśmy z Wapienicy(dzielnica Bielska – Białej) do schroniska na Błatniej. Pogoda nas nie rozpieszczała, całą drogę padał deszcz, a trasa przez Przykrą stromo pnąca się w górę była… przykra. Miłe niespodzianki czekały nas za to w schronisku – pyszny obiad i wygodne pokoje. Drugiego dnia (3.10.) wędrowaliśmy przez Klimczok do Szczyrku. Deszcz już prawie nie padał, ale wiał silny wiatr. Niektórzy zgubili szlak (to taka tradycja) – rajd zaliczony! Trzeciego dnia (4.10.) z Przełęczy Salmopolskiej przeszliśmy przez Malinowską Skałę (piękne widoki) na Skrzyczne. Tego dnia zza chmur często wychodziło słońce, podziwialiśmy panoramy Beskidów. Ostatniego dnia (5.10.) zwiedzaliśmy Bielsko – Białą. Miasto urzekło nas urodą, którą uwydatniło świecące cały dzień słońce. Warto zobaczyć katedrę i rynek w Bielsku, jedyny w Polsce pomnik Marcina Lutra, plac Chrobrego i prywatne Muzeum Literatury im. W. St. Reymonta (jego właściciel p. Tadeusz Modrzejewski od 50 lat ręcznie przepisuje i ilustruje dzieła klasyków polskiej literatury). Po drugiej stronie rzeki obejrzeliśmy ratusz i kamienicę pod żabami w Białej. Oczywiście zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia z Reksiem i Bolkiem i Lolkiem. To w Studiu Filmów Rysunkowych w Bielsku – Białej powstały niezapomniane kreskówki. Wracając do Kutna, już planowaliśmy kolejny wiosenny rajd. Do zobaczenia na szlaku!

Zobacz album

Zostaw komentarz

Twój komentarz pojawi się tu po akceptacji moderatora.

preload preload preload

Ten serwis używa cookies -(brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to) Based on PageLines
Created & Copyright by Adam Brzęcki All rights reserved, anytime.